søndag 23. januar 2011

siste smak av norge (for litt).

da har jeg hengt med de fine menneskene mine i oslo og sagt hadet til de.

jeg har blitt "sendt ut" av min fine bibelgruppe.

jeg har forlatt oslo og entret trøgstad.

jeg har hengt med bestemor.

jeg har spilt kalaha med Hanna og Maria.

jeg har vært med Mette og baby-Evert.

jeg har spist masse norsk og "norsk" mat.

jeg har sagt hadet til mine vakre søstre (to av dem, hvertfall) og en svoger.

jeg har voksa leggene mine.

jeg har lært mor skype.

jeg har lukket igjen kofferten og sekken og sjekka vekta, godkjent med god margin.


et halvt år. til noen mennesker sier jeg: et halvt år går jo fort, men vil jeg at det halve året skal gå fort? det vet jeg ikke før jeg er i Ghana. jeg vet jeg kommer til å savne familien min, og jeg kommer til å savne oslo og vennene mine. men jeg skal til Ghana - det hadde vært litt synd om tida fløy akkurat dette halve året.

Og jeg blir takknemlig for all bønn!

2 kommentarer:

Unknown sa...

MASSE lykke til, på reisa og i Ghana. Jeg håper tida går akkurat passe fort - (hvis min erfaring er generaliserbar) kommer du antagelig til å komme hjem med en følelse av å ha vært borte en evighet, for så å innse at ingenting har skjedd i Oslo i mellomtida..KOS DEG!:)

Anonym sa...

Jeg heier masse masse på deg <3

Klem Kristin :)